Hangi kargo ile çalışıyorsunuz? Kargo Masrafı Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?
- 1500 tl ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsiz. Kampanya dönemlerinde farklılık gösterebilir, belirlenen miktarın altındaki siparişlerde kargo tutarı yansıtılabilir.
Teslimat Süresi Nedir ve Teslimat Şekliniz Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?
- Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş Takip linkinden ilgili sipariş numarasını girerek siparişinizi takip edebilirsiniz.
- Şehrinizin İstanbul’a olan uzaklığına göre kargo teslimat süresi 1 ila 5 gün sürebilmektedir. İndirim ve kampanya dönemlerinde, teslim tarihi normalden daha uzun sürebilir.
İade için kargo kodu nedir?
- İade yapacağınız ürünü, Yurtiçi Kargo Şubelerinden 855075484 gönderi kodu ile bize karşı ödemeli olarak (ücretsiz) gönderiniz.
- İade kargonuzu başka bir kargo firması ile göndermek isterseniz kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız.
Ürün İade Koşullarınız Nelerdir? İade Süreci Nasıl İşler?
- İade işlemlerinizde ürün kullanılmamış olmalı ve ürünün elinize ulaşma tarihinden itibaren 14 gün geçmemiş olması gerekmektedir.
- Ürünün yanında iade nedeninizi belirtirseniz işlemleriniz daha kısa sürecektir.
İade ettiğim ürünün/ürünlerin ücret iadesi ne zaman yapılır?
- İade veya değişim işleminizin kontrolleri, ürün firmamıza ulaştıktan 14 iş günü içerisinde yapılır. İade süreciniz, ürünün online depomuza ulaşması itibariyle başlayacaktır.
- İade işlemleri online olarak PAYTR-MOKA üzerinden gerçekleşmektedir. Ödeme otomatik olarak iade edilecektir. İade işlemleri, kredi kartları ile yapılan ödemelerde 1-3 iş günü içerisinde, debit (bankamatik) kartlar ile yapılan ödemelerde ise 1-7 iş günü içerisinde kart hesabına yansımaktadır. (Bankaya göre süre değişiklik göstermektedir.)
İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?
- www.mai.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizde iade gönderdiğiniz ürünlerin satın almış olduğunuz tutarları size iade edilir. Satın aldığınız ürünlerin iade tutarlarından herhangi bir kesinti gerçekleşmez.
- Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti iade edilmemektedir.
- Üründe kusur varsa veya hatalı ürün gönderilmesi söz konusu ise bu tutarlar da kesilmemektedir.
Ödeme seçenekleri nelerdir?
-
- Sitemizden vereceğiniz siparişlerde havale, kredi kartı olarak ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sitenizden havale yaptım fakat havale ismi ve hesap bilgilerine ulaşamıyorum. Nasıl ulaşabilirim?
- Alıcı Adına; MAİ COLLECTİON TEKSTİL TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ yazmanız gerekmektedir.
IBAN:TR710001002644979004535001 (Ziraat Bankası)
Fast ile göndermek için e-posta seçerek [email protected] yazmanız yeterli olacaktır.
Stoklarınız ne sıklıkla güncelleniyor?
- www.mai.com.tr sitemize her gün yeni ürünler geldiği gibi tükenen ve talep gören ürünlerin de stokları düzenli aralıklarla yenilenmektedir.
- Beğendiğiniz fakat yeterli stok bulunmadığı için sipariş veremediğiniz ürün yeniden stoğa geldiğinde haberdar olmak için ürün sayfasında bulunan “Stoğa Gelince Haber Ver” özelliğimizi kullanabilirsiniz.
Ürün ölçülerine nasıl ulaşabiliriz?
- Sitemizde her ürüne ait “ürün özellikleri” kısmında ürüne ilişkin kumaş içeriği, yıkama talimatı ve beden ölçü tablosu bilgileri yer almaktadır.
Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim?
- Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız.
Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız.
- Teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız.
- Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
- Üye olmadan sipariş vermeniz mümkün. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Siparişi Tamamla” adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' seçeneğini tercih etmeniz yeterli.
- Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve cep telefonu numaranızdan takip edebilirsiniz.
- Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Sipariş Sürecine İlişkin Yaşadığım Problemler ile İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?
- Siparişleriniz ve/veya sitemiz ile ilgili yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0530 387 93 44 nolu müşteri hizmetleri hattını arayarak ya da [email protected] adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.
Fiziki mağazanız var mı? Varsa iletişim bilgilerini alabilir miyim?
- İstanbul Kadıköy’de outlet mağazamız bulunmaktadır. Mağazamız 10.00-21.00 arasında hizmet vermektedir.
- Adresimiz: Osmanağa Mah. Süleyman Paşa Sk. No:9/A, 34714 Kadıköy/İstanbul
https://maps.app.goo.gl/SJY4ok7uBgcgjFo18
(Boğadan Bahariye Caddesi’ne yukarı doğru çıkarken Starbuck's var. Karşı sokağında Süleyman Paşa Sk. 9/A...)
Toptan satışınız var mı?
- Toptan alımlarınız ile ilgili detaylı bilgi alabilmek için WhatsApp Müşteri Hizmetleri numaramız +90 507 379 93 44 üzerinden toptan satış departmanımız ile iletişime geçebilirsiniz.